zaterdag 15 oktober 2016

zaterdag 15 oktober 2016 shoppen in Hobby Lobby, The Gap outlet en de Florida Mall




 Het was gisterenavond laat geworden dus vandaag niet al te vroeg op stap. We zijn om ongeveer 10:00 uur vertrokken naar de Hobby Lobby voor wat laatste spulletjes. Hierna zijn we naar de GAP outlet gegaan want ik, Jakolien, wilde minimaal 1 trui halen en dat is gelukt alhoewel het niet bij 1 is gebleven.
Zelfs Yvonne is er, zonder dat ze het vooraf wilde, geslaagd.
Hierna zijn we richting Florida Mall (winkelcentrum) gegaan. We krijgen nu een beetje het idee hoe het met de wegen zit. We weten nu dan ook dat wij van hot naar her gereden zijn maar ach toeristische routes zijn ook nodig.
Bij de Mall waren er giga aantal parkeerplaatsen. We konden redelijk dicht bij Sears parkeren.
Via Sears de Mall ingegaan. Na oa de kerstwinkel, M&MS World (een winkel met alleen maar M&M)
Kerst in sokvorm

Grote kokers met alle kleuren die je kan verzinnen

te hebben bekeken kwamen we bij de Build-a-bear Workshop. In deze winkel kan je je eigen beer laten maken. Het omhulsel is er al maar in de winkel vullen ze hem en naaien ze hem dicht. Je kan zelf geluidjes toevoegen en ook kan je kiezen voor bepaalde kleertjes of accessoires. Voor kinderen heel leuk om eigen te beer te laten creëren.

Mogelijke keus

Het dichtnaaien


Vervolgens was het tijd voor een hapje dus op naar de Foodcourt. Na een tafeltje te hebben geregeld ging ik er als eerste op uit.  Ik wist na een rondje al wat ik wilde ik was weer in voor Aziatisch en liet wat kip grillen en samen met de rijst en de groente smaakte dit goed. Yvonne had zich al helemaal verheugd op een Philly Cheesesteak

met frietjes met kaas erover bij “Charley’s”. Ik had bij mijn rondje al gezien dat het daar druk was maar het bleek zelfs zo druk dat het meer als een half uur duurde voordat zij wat had. Maar volgens Yvonne was het het wachten waard. Ze weet nu ook precies hoe het bereid wordt.
Na het eten zijn we even apart op stap gegaan. Ik heb met Nederland gebeld (de kaart werkt) en Yvonne heeft o.a. bij de Disney Winkel en nog bij Build-a-Bear gekeken. Het was echt heerlijk om te zien hoe kinderen de kleertjes en andere accessoires voor de door hun gekozen beer uitkiezen en weer wegleggen om weer een ander outfitje te proberen. Ik (Yvonne) had vaag het idee om ook een complete beer samen te stellen, maar toen ik uitrekende wat me dat ging kosten heb ik het toch maar laten lopen.
Onderweg hebben ik (Jakolien)  Macy’s gezien.
Na de verhalen van mijn vader moest ik daar toch even binnen kijken. Spijkerbroeken verkopen ze er nog steeds maar ik heb niet gezien dat ze deze ter plaatse afzoomde zoals ze dat vroeger deden.
Hierna heb ik Yvonne weer opgezocht en heb ik nog even een lekker kop koffie bij Starbucks gehaald. Na JC Penny’s en Sears hadden we het wel gehad en zijn we weer richting auto gegaan. Deze vonden we gelukkig vrij vlot terug.
Vervolgens  nog even bij de Walmart boodschappen gedaan. Lekker goedkope druiven gekocht. Deze hadden we eerder ook al maar wat bleek ze zijn meer als 5 dollar per zak. Maar ze smaken prima. In de villa hebben we onze Ravioli opgegeten. We hebben onze best gedaan onze koelkast is grotendeels leeg. We gaan nu langzaam op richting ons eigen thuis.
De kaartjes voor Kennedy Space Center, waar we maandag naar toe gaan, zijn geregeld. Ook is het hotel voor de laatste nacht geboekt. Dit wordt het Best Western in Fort Lauderdale. Een half uurtje vanaf Miami dus de laatste dag zijn we zo op het vliegveld.
Maar eerst gaan we nog even genieten. Morgen staat Celebration en Disney Springs nog een keer op het programma.

4 opmerkingen:

  1. Hobby Lobby is een leuke winkel he! Had je na twee keer nog steeds wensen?
    Lekker dat jullie allebei geslaagd zijn bij de GAP outlet.
    En nu onthouden vooe een volgende keer hoe de wegen lopen. Het is echt heel gemakkelijk als je weet waar de grote wegen naartoe gaan. Dan kan je overal komen zonder navigatie. Wij gebruiken onze navigatie nooit in Kissimmee.
    Lekker gewandeld in de Florida Mall. Wij parkeren ook altijd achter Sears. Daar is het meestal lekker rustig en kan je onder de bomen staan. Toch niet naar die einkel geweest met al die gadgets. Ik ben de naam alweer kwijt. Maar de M&M vind ik ook altijd erg leuk. Die kleurtjes maken me zo blij!
    Jammer dat het alweer bijna over is voor jullie. Gelukkig staan er nog leuke dingen op het programma voor de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij gaat Hobby Lobby nooit vervelen hahahaha. Volgens mij heb je weer genoeg om mee te scrappen. Ben benieuwed naar je aankopen.
    Lekker relax dagje met winkelen. Build a Bear vinden we wij ook erg leuk. Hadden ze nog pakjes van Disney en Star Trek? De mensen die daar werken hebben echt een fantastische baan hahahaha.
    Veel plezier bij NASA. Dat word echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. M&M's (met al die vrolijke kleurtjes), coca cola, kerstspulletjes, van die heerlijke grote mall's ... en al die leuke activiteiten ! Wat een leuke (en drukke, denk ik ook) vakantie). Ben benieuwd of begin november het logeerweekendje bij jou door kan gaan.. volgens mij heb je een maand rust nodig als je thuis komt. groetjes, en een veilige vlucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk nog even shoppen! Zeker daar. Je koopt altijd wel meer dan je van tevoren bedenkt maar daar is het vakantie voor. Ik ben niet heel dol op chocola maar die kleurtjes zien er super uit. Genoeg gedaan weer vandaag. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen